بیانیه انجمن روانشناسی اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

🏴انا لله و انا الیه راجعون🏴

امروز بشریت با وحشیانه ترین جنایات_جنگی روبروست. جنایات رژیمی نژاد پرست و قاتل، که قتل کودکان، زنان و غیر نظامیان را توجیه می کند. امروز مسئله بشریت نه خشونت و نه پرخاشگری که وحشی گری و ددمنشی ست، و باید فصل جدیدی در کتاب های روانشناسی_اجتماعی گشود و به وحشی_گری_و_ددمنشی_صهیونیستی پرداخت.

شاید پژوهشگران آینده، در مورد صدمات_روانی حمله وحشیانه صهیونیست ها به غزه پژوهش کنند؛ و یا برای وحشی گری صهیونیستی مدل مفهومی طراحی کنند؛ اما نمی دانیم روانشناسان چگونه سکوت بعضی از انسان ها و دولت ها را در این فاجعه تبیین خواهند کرد‌!!! چگونه جهان از مراحل سوگ حمله به بیمارستان المعمدانی و قتل صدها بیمار غیر نظامی خواهد گذشت؟!!!

امروز باید در کنار تمام تبیین ها، صدمات جبران ناپذیر روانشناختی وحشی گری صهیونیست ها بر مردم غزه و مردم جهان تبیین گردد. چنین سطحی از خشونت، قساوت و ددمنشی، قطعا آثار منفی #روانی بلند مدتی بر روی خیل کثیری از انسان ها خواهد گذاشت. انجمن_روانشناسی_اسلامی به جامعه جهانی هشدار می دهد که اگر مقابل این ددمنشی قد عَلَم نکنند باید فردا زیر آثار روانشناختی جمعی این وحشی گری، کمر خم کنند.

این انجمن ضمن محکوم کردن جنایات رژیم ددمنش صهیونیستی، اعلام می دارد این غده سرطانی و وحشی گری هایش، یکی از جدی ترین ضربه های تاریخ به سطح سلامت روانی بشریت بوده است.

🖊 انجمن روانشناسی اسلامی 🗓 ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲

نوشتهٔ پیشین
کارگاه درمان اختلالات اضطرابی کودکان برگزار شد.
نوشتهٔ بعدی
نشست صمیمی اعضای هیات مدیره انجمن روانشناسی اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر برته